Բոլորը Վերնագիր Պարզ ճշմարտություններ Չպատմված պատմություն Ուշադրությունից դուրս Մեծ ռեպորտաժ Հյուրընկալ Մոսկվան Հարազատս հյուսիսից Հայկական զատկի սեղան Գայանե Բրեյովայի հետ Հայկական ամանորյա սեղանը Գայանե Բրեյովայի հետ Հայ գրականություն. audiobook Իրական Թուրքիա Ինսթաֆեյս Ժողովուրդն է խոսում Թռիչք իմ տան վրայով Էթնիկ կոդ Բացահայտելով Շուշին Բարի հայկական երեկո Արցախյան բռնագաղթ Աշխարհակարգ 2.0 Newsroom Alter Ego Alpha Զրուցակից Alpha Economics Alpha Analytics 7 դիմանկար հայ ժողովրդի պատմությունից 5 դիմանկար հայ ժողովրդի պատմությունից 2025. ի՞նչ է լինելու | Արցախ․ Հայաստան․ Նոր աշխարհակարգ 2024. ի՞նչ է լինելու | Արցախ․ Հայաստան․ Նոր աշխարհակարգ

Ալեքսանդր Օհանջանյանը՝ TWIGA-ի, ԽՍՀՄ-ում և Հայաստանում գովազդի բացակայության մասին․ «Էթնիկ կոդ»

11 Դեկտեմբերի 2024, 22:00

 

Ի՞նչն է օգնում մեզ՝ հայերիս, որտեղ էլ որ ապրենք, սիրված և պահանջված լինել, հասնել հաջողության, պահպանել ազգային ու ընտանեկան արժեքները։

Alpha News-ի «Էթնիկ կոդի» այս թողարկման հերոսը «TWIGA CG» ընկերության նախագահ և հիմնադիր Ալեքսանդր Օհանջանյանն է։

«Ընդհանրապես կյանքում բոլորն էլ միշտ հնարավորություն ունեն, ուստի ինչ-որ բան չանելու համար պատճառներ փնտրել պետք չէ, քանի որ ոմանք ավելի խելացի են, ոմանք ավելի գեղեցիկ, ոմանք ավելի բարձրահասակ, իհարկե, ոմանք ավելի հիմար և այլն։ Յուրաքանչյուր մարդ միշտ հնարավորություն ունի, եթե ուզում ես ինչ-որ բան անել, եթե կարծում ես, որ կարող ես դա լավ անել, ապա անպայման դա արա։ Այդպիսի հավատով մենք սուզվեցինք այս ծովը հսկայական ժայռից»,- ընդգծել է Ալեքսանդր Օհանջանյանը։

Խոսելով բիզնես հաղորդակցության մասին՝ նա նշել է, որ հաղորդակցման խնդիրներին առնչվում են մարդկային գործունեության տարբեր ոլորտներ։

«Մեր ընկերությունում մենք դա բաժանում ենք գործունեության հինգ ոլորտների՝ մեդիա, ստեղծագործական, PR, SMM, մարքեթինգային ծառայություններ: Այսինքն՝ այս ոլորտներից յուրաքանչյուրն ունի իր առաջնորդը, իր հաղթողները, իր չեմպիոնները, իր մոդելները, որոնց պետք են և կարող ես հետևել: Մենք խաղում ենք այս բոլոր լիգաներում և ամենուր խաղում ենք բավականին աչքի ընկնող դերեր»,- նշել է Ալեքսանդր Օհանջանյանը։

Նա նաև խոսել է գովազդային բիզնեսում ձեռքբերումների, գովազդի աշխարհի խոշորագույն փառատոնի՝ «Կաննի առյուծներ»-ի, ինչպես նաև իր գրքի մասին, որը գրել է իր երեխաների խնդրանքով։