Բոլորը Վերնագիր Պարզ ճշմարտություններ Չպատմված պատմություն Ուշադրությունից դուրս Մեծ ռեպորտաժ Հյուրընկալ Մոսկվան Հարազատս հյուսիսից Հայկական զատկի սեղան Գայանե Բրեյովայի հետ Հայկական ամանորյա սեղանը Գայանե Բրեյովայի հետ Հայ գրականություն. audiobook Իրական Թուրքիա Ինսթաֆեյս Ժողովուրդն է խոսում Թռիչք իմ տան վրայով Էթնիկ կոդ Բացահայտելով Շուշին Բարի հայկական երեկո Արցախյան բռնագաղթ Աշխարհակարգ 2.0 Newsroom Alter Ego Alpha Զրուցակից Alpha Economics Alpha Analytics 7 դիմանկար հայ ժողովրդի պատմությունից 5 դիմանկար հայ ժողովրդի պատմությունից 2025. ի՞նչ է լինելու | Արցախ․ Հայաստան․ Նոր աշխարհակարգ 2024. ի՞նչ է լինելու | Արցախ․ Հայաստան․ Նոր աշխարհակարգ

«Էթնիկ կոդ». Կարինա Օհանջանյան

20 Ապրիլի 2024, 14:00

Ի՞նչն է օգնում մեզ՝ հայերիս, որտեղ էլ որ ապրենք, սիրված և պահանջված լինել, հասնել հաջողության, պահպանել ազգային ու ընտանեկան արժեքները։

Alpha News-ի «Էթնիկ կոդ»-ի հերթական թողարկման հերոսը TWIGA կոմունիկացիոն ընկերության համահիմնադիր Կարինա Օհանջանյանն է։

Քննարկված ասպեկտներից մեկը եթերների վերաբերյալ հարցերն են, որոնք Կարինան վերհանում է՝ անդրադառնալով տարբեր արդիական թեմաների:

«Ես Ռուսաստանում Կաննի գովազդի փառատոնի ներկայացուցիչն եմ, և վերջին երկու տարիներին մենք չենք կարող ո՛չ աշխատանք ներկայացնել, ո՛չ մասնակցել․ մշակութային սահմանափակումների նման իրավիճակ։ «Каннский Фриз»-ի իմ եթերում հանդիպեցինք մի խումբ գործընկերների հետ՝ քննարկելու, թե ինչպես ապրել, քանի որ «Կաննի առյուծի» արտադրանքը շատ հաճախ դրդապատճառ էր կամ ինչ-որ բան, որը մեզ ոգեշնչում էր ստեղծել ստեղծագործական արտադրանք», — ասաց նա:

Ստեղծագործական դասը ոգեշնչելու ուղիներ և հնարավորություններ կան․ այդպիսին է եթերի եզրակացությունը:

Օհանջանյանը պատմել է, թե ինչպես ԽՍՀՄ փլուզումից հետո, արտասահմանյան գործուղումից գալով Ռուսաստան, թողել է աշխատանքը ԱԳՆ-ում և թողել ատենախոսության վրա աշխատանքը՝ սկսելով աշխատել խոշոր գովազդային գործակալությունում:

«Ամուսինս, դեռ ԱԳՆ-ում աշխատելով, սկսել է TWIGA ստեղծել։ Այն ժամանակ շուկան ընդհանրապես անհասկանալի էր, ոչ ոք չէր հասկանում, թե ինչ է մարքեթինգային հաղորդակցությունը: Հետո տեղի ունեցավ հետևյալը. մեզ ուշադրություն են դարձրել այնպիսի հայտնի խոշոր ընկերություններ, ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են WELLA-ն, Sony-ն», — ընդգծել է Alpha News-ի զրուցակիցը՝ նշելով, որ իրենք առաջարկ են ստացել «միասին զարգացնել ռուսական գովազդային շուկան»։