«Էթնիկ կոդ». Կարինա Օհանջանյան
20 Ապրիլի 2024, 14:00
Ի՞նչն է օգնում մեզ՝ հայերիս, որտեղ էլ որ ապրենք, սիրված և պահանջված լինել, հասնել հաջողության, պահպանել ազգային ու ընտանեկան արժեքները։
Alpha News-ի «Էթնիկ կոդ»-ի հերթական թողարկման հերոսը TWIGA կոմունիկացիոն ընկերության համահիմնադիր Կարինա Օհանջանյանն է։
Քննարկված ասպեկտներից մեկը եթերների վերաբերյալ հարցերն են, որոնք Կարինան վերհանում է՝ անդրադառնալով տարբեր արդիական թեմաների:
«Ես Ռուսաստանում Կաննի գովազդի փառատոնի ներկայացուցիչն եմ, և վերջին երկու տարիներին մենք չենք կարող ո՛չ աշխատանք ներկայացնել, ո՛չ մասնակցել․ մշակութային սահմանափակումների նման իրավիճակ։ «Каннский Фриз»-ի իմ եթերում հանդիպեցինք մի խումբ գործընկերների հետ՝ քննարկելու, թե ինչպես ապրել, քանի որ «Կաննի առյուծի» արտադրանքը շատ հաճախ դրդապատճառ էր կամ ինչ-որ բան, որը մեզ ոգեշնչում էր ստեղծել ստեղծագործական արտադրանք», — ասաց նա:
Ստեղծագործական դասը ոգեշնչելու ուղիներ և հնարավորություններ կան․ այդպիսին է եթերի եզրակացությունը:
Օհանջանյանը պատմել է, թե ինչպես ԽՍՀՄ փլուզումից հետո, արտասահմանյան գործուղումից գալով Ռուսաստան, թողել է աշխատանքը ԱԳՆ-ում և թողել ատենախոսության վրա աշխատանքը՝ սկսելով աշխատել խոշոր գովազդային գործակալությունում:
«Ամուսինս, դեռ ԱԳՆ-ում աշխատելով, սկսել է TWIGA ստեղծել։ Այն ժամանակ շուկան ընդհանրապես անհասկանալի էր, ոչ ոք չէր հասկանում, թե ինչ է մարքեթինգային հաղորդակցությունը: Հետո տեղի ունեցավ հետևյալը. մեզ ուշադրություն են դարձրել այնպիսի հայտնի խոշոր ընկերություններ, ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են WELLA-ն, Sony-ն», — ընդգծել է Alpha News-ի զրուցակիցը՝ նշելով, որ իրենք առաջարկ են ստացել «միասին զարգացնել ռուսական գովազդային շուկան»։