Բոլորը Վերնագիր Պարզ ճշմարտություններ Մեծ ռեպորտաժ Հարազատս հյուսիսից Հայ գրականություն. audiobook Թռիչք իմ տան վրայով Էթնիկ կոդ Բացահայտելով Շուշին Արցախյան բռնագաղթ ԱՐՑԱԽ․ ՀԱՅԱՍՏԱՆ․ ՆՈՐ ԱՇԽԱՐՀԱԿԱՐԳ | 2024. ի՞նչ է լինելու | Newsroom Alter Ego Alpha Economics 7 դիմանկար հայ ժողովրդի պատմությունից

«Էթնիկ կոդ». Կարինա Օհանջանյան

20 Ապրիլի 2024, 14:00

Ի՞նչն է օգնում մեզ՝ հայերիս, որտեղ էլ որ ապրենք, սիրված և պահանջված լինել, հասնել հաջողության, պահպանել ազգային ու ընտանեկան արժեքները։

Alpha News-ի «Էթնիկ կոդ»-ի հերթական թողարկման հերոսը TWIGA կոմունիկացիոն ընկերության համահիմնադիր Կարինա Օհանջանյանն է։

Քննարկված ասպեկտներից մեկը եթերների վերաբերյալ հարցերն են, որոնք Կարինան վերհանում է՝ անդրադառնալով տարբեր արդիական թեմաների:

«Ես Ռուսաստանում Կաննի գովազդի փառատոնի ներկայացուցիչն եմ, և վերջին երկու տարիներին մենք չենք կարող ո՛չ աշխատանք ներկայացնել, ո՛չ մասնակցել․ մշակութային սահմանափակումների նման իրավիճակ։ «Каннский Фриз»-ի իմ եթերում հանդիպեցինք մի խումբ գործընկերների հետ՝ քննարկելու, թե ինչպես ապրել, քանի որ «Կաննի առյուծի» արտադրանքը շատ հաճախ դրդապատճառ էր կամ ինչ-որ բան, որը մեզ ոգեշնչում էր ստեղծել ստեղծագործական արտադրանք», — ասաց նա:

Ստեղծագործական դասը ոգեշնչելու ուղիներ և հնարավորություններ կան․ այդպիսին է եթերի եզրակացությունը:

Օհանջանյանը պատմել է, թե ինչպես ԽՍՀՄ փլուզումից հետո, արտասահմանյան գործուղումից գալով Ռուսաստան, թողել է աշխատանքը ԱԳՆ-ում և թողել ատենախոսության վրա աշխատանքը՝ սկսելով աշխատել խոշոր գովազդային գործակալությունում:

«Ամուսինս, դեռ ԱԳՆ-ում աշխատելով, սկսել է TWIGA ստեղծել։ Այն ժամանակ շուկան ընդհանրապես անհասկանալի էր, ոչ ոք չէր հասկանում, թե ինչ է մարքեթինգային հաղորդակցությունը: Հետո տեղի ունեցավ հետևյալը. մեզ ուշադրություն են դարձրել այնպիսի հայտնի խոշոր ընկերություններ, ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են WELLA-ն, Sony-ն», — ընդգծել է Alpha News-ի զրուցակիցը՝ նշելով, որ իրենք առաջարկ են ստացել «միասին զարգացնել ռուսական գովազդային շուկան»։