«Ամանորյա ճակատամարտը» նյարդային և մրցակցային ստացվեց. Ղևոնդ Անդրեասյան
Անդրեասյան եղբայրների կինոընկերության «Домовенок Кузя» ընտանեկան հեքիաթը դարձել է պրոդյուսերների ամենաշահութաբեր նախագիծը՝ առաջ անցնելով «Օնեգինից»։ Ամանորյա տոների արդյունքներով ֆիլմը զբաղեցրել է չորրորդ տեղը։
Ֆիլմի պրոդյուսեր Ղևոնդ Անդրեասյանը БК-ի հետ քննարկել է նախագծի տոնական վարձույթի արդյունքները և պատմել, թե ինչի շնորհիվ է հեքիաթին հաջողվել առանձնանալ բազմաթիվ ընտանեկան թողարկումների ֆոնին:
««Домовенок Кузя»-ն մեզ համար ամեն դեպքում շահավետ է։ Մեզ համար կարևոր էր, որ նախագիծը դառնար մեր ընկերության ամենաշահութաբեր ֆիլմը, և մենք մտնեինք «միլիարդատերերի» ակումբ։ Ուստի վճարները «միլիարդ գումարած մեկ ռուբլի» արդեն կդարձնի մեզ երջանիկ։ «Домовенок Кузя»-ն առանձնանում էր նրանով, որ այն դուրս եկավ երկու շաբաթ շուտ և հասցրեց իր համար ստեղծել որոշակի «սարաֆան»։ Մենք հավատում էինք հանդիսատեսի դրական արձագանքին և նախապես թողարկեցինք ֆիլմը՝ դրա շուրջ դրական մթնոլորտ ստեղծելու համար:
Հունվարի 1-ից 8-ը «Домовенок Кузя»-ն աշխատել է հավասարաչափ և նույնիսկ աճով։ Երբ մնացած ֆիլմերի հավաքագրումը կրճատվում էր 10-20 տոկոսով, մեր ֆիլմը 2-3 տոկոս աճ էր գրանցում», — նշել է Անդրեասյանը։
